Darmowa dostawa od 300 zł

Reklamacje i zwroty

Zwroty

1. W celu dokonania zwrotu należy skontaktować się ze mną za pośrednictwem maila: shop@stalkerangel.com wpisując w temacie: ZWROT oraz podać numer zamówienia.

2. Produkt może zostać zwrócony w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia produktu. Produkt nie może być używany, musi zawierać wszystkie emblematy marki tj. metki, pudełka, dodatki itp.

3. Adresem zwrotnym jest adres: Bilcza ul Żeromskiego 124a 26-026 morawica, bądż paczkomat BIC01M 608 490 600.

4. Paczki wysłane na adres inny niż podany nie zostaną odebrane. Firma nie ponosi kosztów ponownego nadania paczki. W przypadku braku możliwości nadania paczki na adres, klient powinien skontaktować się z firmą w celu ustalenia innej formy wysyłki.

Prawo odstąpienia od umowy

1. na podstawie ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. klient ma prawo odstąpienia od umowy.

2. prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli klient złoży sklepowi, w terminie 7 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

3. klient zwraca/wymienia towar do w terminie 14 dni od wydania towaru, zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji. koszty przesyłki ponosi klient.Koszty wysyłki wymiany towaru ponosi klient.

4. w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.

5. w terminie 7 dni od sprawdzenia towaru sklep zwraca klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota.

6. w przypadku naruszenia przez klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a sklep nie zwraca klientowi zapłaconej kwoty.

7. prawo odstąpienia nie przysługuje klientowi w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy określonej w st. 1 powyżej, tj. w zakresie:

a) świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą klienta, przed upływem terminu odstąpienia od umowy (dotyczy przypadków świadczenia usług, a nie sprzedaży towarów),
b) nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez klienta ich oryginalnego opakowania,
c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
d) świadczeń o właściwościach określonych przez klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
f) dostarczania prasy,
g) usług w zakresie gier hazardowych.

Reklamacje

1. podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura vat).

2. w przypadku niezgodności towaru z umową klient powinien odesłać do sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.

3. sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. w przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez sklep takiej opinii.

4. gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi sklep.

5. indywidualne ustawienia komputera i monitora klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

$15
w sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosuje się przepisy kc i innych ustaw. 

Zaloguj się

Nie masz jeszcze konta?

Pozostańmy w kontakcie

Zapisz się do naszego Newslettera aby być na bieżąco